29 września 2014

Zbórka II

 Uwaga!!! Dzisiaj dużo kompromitujących zdjęć - oglądasz na własną odpowiedzialność!!!

 Zbiórka gdzie znów poznaliśmy historie AK. Najgorsze chyba były pytania. I to że ktoś obok miał kartkę gdzie była odpowiedź na to pytanie a ja akurat nie miałem. Wtedy musiałem wyrwać kartkę drugiej osobie (lub przekupić tę osobę), tak, to tylko jeden ze scenariuszy tam się odgrywających, ale wszyscy wróciliśmy cali i zdrowi do domu, nic nikomu się nie stało. 

Szukanie odpowiedzi






 

"Nie rób mi zdjęcia!

"Bo jak ci się dorwę do aparatu!!!"

Po tej mało harcerskiej części zbiórki nastąpił czas na bardzo  harcerki kominek. Znów omówiliśmy na niej te sprawy które nie cierpiały zwłoki (jak to się w zastępie utarło).
Korzystając z okazji chciałbym oficjalnie przywitać Kubę w naszym zastępie!

 Oryginalna podkładka :)
  Później krąg i byłby koniec zbiórki ale...

 ...na wychodne ktoś jednak mi się dorwał do aparatu




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz